Druga część promocyjnej gry „Baterianin”, wykonanej dla firmy Philips, kontynuuje wątek dzielnego Ostatniego Baterianina, zapoczątkowany rok wcześniej w pierwszej odsłonie promocji.
Tym razem Doktor X chce zawładnąć zasobami energetycznymi planety! Gracz ma do dyspozycji 5 zróżnicowanych poziomów, na których walczy z oślizłymi zielonymi poczwarami, pływa łodzią podwodną Philipsa, a nawet siłuje się na rękę. Gra posiadała dwa tryby – zwykły dla każdego użytkownika serwisu Powerphilips, i rankingowy, dla osób posiadających specjalny kod promocyjny dostępny tylko w produktach Philips. Dla graczy, którzy zdobędą największą ilość punktów przewidziane były atrakcyjne nagrody. Promocja okazała się dużym sukcesem – kilkanaście tysięcy gier rankingowych przebiło zdecydowanie oczekiwania klienta. Rywalizacja o najlepsze nagrody trwała do ostatnich godzin promocji.
Współpraca nad projektami dla Philipsa sięga 2007 roku, kiedy przygotowaliśmy system do zarządzania i motywowania przedstawicieli handlowych. W następnych latach uruchomiliśmy portal Powerphilips, skupiający się na ładowarkach i bateriach, i uruchomiliśmy szereg kampanii marketingowych, mających na celu promocję baterii marki Philips wśród klientów.